War in Ukraine



Up-to-date information on our Facebook page - https://www.facebook.com/Falangeoriental

Nuestros Principios del Nacional-Justisialismo Сristiano >>>

¡Una nación es lo mejor en que se convierte un pueblo!
¡El nacionalismo es la forma más elevada de patriotismo de un pueblo unido en un solo estado!
¡Nacionalismo es imposible sin justicia social!
¡La justicia social es imposible sin un nacionalismo cristiano!
¡Nuestra hermosa herencia y nuestro excelente futuro son las dos bases de nuestro presente constructivo!
¡La dignidad humana, los derechos humanos y la libertad humana solo son posibles en el estado nacional de justicia social!
¡La democracia es la participación de los ciudadanos en su destino común! ¡Y la capacidad de protegerla!
¡Por la libertad, la dignidad y la democracia!
¡Por el honor de la familia, el trabajo bendito y la patria sagrada!
¡Y que Dios, la Virgen María y todos los santos de la Iglesia cristiana nos ayuden en esto!
Jefe Supremo de la Falange Oriental de las Juntas Ofensivas Social Cristianos (FO de las J.O.S.C.)
***
Нация - это то лучшее, чем становится народ!
Национализм - это высшая форма патриотизма народа, объединенного в единое государство!
Невозможен национализм без социальной справедливости!
Социальная справедливость невозможна без христианского национализма!
Наше прекрасное наследие и наше превосходное будущее - две основы нашего конструктивного настоящего!
Человеческое достоинство, права человека и свобода человека возможны только в национальном государстве социальной справедливости!
Демократия - это соучастие граждан в своей общей судьбе! И способность её защищать!
За свободу, достоинство и демократию!
За честь семьи, благословенный труд и священное Отечество!
И да поможет нам в этом Бог, Дева Мария и все святые христианской церкви!
Верховный вождь Восточной Фаланги Хунт Социал-Христианского Наступления (FO of J.O.S.C.)

30 апр. 2023 г.

Андрій Мітовський: Думки про Гетьмана та його перспективу

29 квітня  в нас дійсно знаменна дата: 105 років від дня проголошення Гетьманом всієї України Павла Скоропадського – нащадка козацько-старшинського роду Скоропадських, що на той момент уже подарував нашій Вітчизні  не лише Гетьмана Івана Скоропадського, але й цілу низку діячів культури. 

105 років назад історія України ХХ століття розділилася на «до» та «після». «До» була Центральна Рада, що складалася із всілякого соціалістичного калу (котрий, між іншим, мало чим відрізнявся що від Тимчасового уряду Росії, що від більшовиків, прикриваючи лише свою політику квазіукраїнськими ура-патріотичними гаслами) та не мала виборної легітимації, адже, по суті, являла собою кооперативчик кількох соціалістичних партій, котрі слідкували, аби ніхто більш-менш центристський (чи, борони маркс, правий!!!) туди не потрапив,   був винниченківський сморід про те, що «соціалістам армія не потрібна», було багато пОгані, повторюватися про яку немає сенсу. Це було ДО 29 квітня 1918 року. 

З 29 квітня 1918 року ми отримали відродження традиційної України, України, де перепліталася історична державна традиція та геополітична візія, прагматизм, напрямок на будування.  Звісно, говорячи про постать Павла Скоропадського та Гетьманат, ми не повинні обмежуватися суто 1918 роком, адже подальший гетьманський рух на еміграції лише утвердив ідеї, котрі зародилися на початку ХХ століття (та були рецепцією спадщини Богдана Хмельницького, Івана Мазепи, Кирила Розумовського), викристалізувалися в модель Української Держави 1918 року та отримали остаточну консервативно-монархічну форму за еміграції. 

Я не маю намірів нині багато говорити ні про здобутки Гетьмана, ні про його прорахунки (найбільший із яких – надто велика поблажливість до соціалістичної опозиції, котра лише паскудила, відмовившись від пропозиції консолідації всіх політичних сил в Раді Міністрів, організовувала повстання та фейкові гетьманські грамоти), ні про фіктивність «федеративної Грамоти» 14 листопада, адже вона була суто фікцією, бажанням переграти геополітичні зміни на вкраїнську користь  та аж ніяк не закликом до конкретної дії. Про всі ці речі сказано багато. Розумні люди їх розуміють, що ж стосується противників гетьманської ідеї та самого Гетьманату, то серед них зустрінемо різноманітний зоосад: недоперефарбованих комуністів із колишнього інституту партії, котрі в році так 2019-му чудовенько брали участь в конференції до ювілею Сталіна,  дурнякуватих нацдемів, котрі застряли ерудицією на рівні Руху за перебудову 1989 року й досі шукають «правильних українських соціалістів», ура-патріотів різного розливу, для яких Україна – то щось таке, що «зненацька» з'явилося в 1991 році, чи навіть в 2014-му, ліволібералів… Доводити цій публіці щось про події 1918 року є контпродуктивною працею, до того ж, я не являюся директором бісерної фабрики. 

Скажу лише кілька тез:

Я категорично проти ідеї отих всіх «Котів Леопольдів» від науки (Чому Котів Леопольдів? Бо «ребята, давайте жить дружно»), які прагнуть урівняти всіх учасників подій 1917-1921 років. Мовляв, не варто розбиратися, хто кращий, хто гірший, «всі вони боролися за Україну». Ні, розбиратися варто – аби не ставити в один ряд тих, хто реально займався розбудовою України та тих, хто на кошти більшовиків Україну руйнував (або ж будував «соціалізм із українським обличчям» - за власної корисно-ідіотичної ініціативи).

Я категорично проти того, коли на наші нинішні події екстраполюють події 1917-1921 років. Мовляв, «пройшло 100 років і знову боремося»… 

По-перше, в наших нинішніх умовах постаті, ідентичній постаті Гетьмана Павла Скоропадського поки що немає. Можливо – але не точно, і дуже-дуже туманно – вона викристалізується із середовища нинішніх військових. Але – не точно. Називати ж «Гетьманом» когось із наших нинішніх політиків (включаючи такі непорозуміння як нинішній та попередній президенти) – це ідіотизм. До того ж, справа не в постатях як таких, а в наявності на той момент консервативної ідеологеми, котра, на жаль, нині відсутня. Або ж зведена на маргінес. 

Ну і по-друге, під час подій 1917-1921 років ми мали геть іншу ідеологічно-світоглядну та соціокультурну картину в світі. Перша Світова війна якраз і була війною «за спосіб мислення» (на мою думку, саме вона, а не ІІ Світова, котру можна, скоріше, назвати, «останнім акордом пісні про Нібелунгів»). І той спосіб мислення, котрий переміг у результаті І Світової війни,  з часом мутував настільки, що став добрим ґрунтом для появи ліволібералізму. А за умов нинішнього сповзання всього і вся в цей ментальний ліволіберальний «новий чекізм», говорити про ті шанси, котрі ми мали – хай і мізерні, туманні, непевні – в 1917-1921 роках не доводиться. 

Якщо вже комусь кортить порівнювати, то всі ці 9 років ми маємо щось віддалено подібне до 1919 року. Коли точиться війна без кінця-краю, ми маємо прояви неймовірної звитяги на фронті, однак «державні мужі» майже нічим не відрізняються від «державних мужів» тої сторони, з якою ми й воюємо. Та й то, подібне порівняння так і залишиться багато в чому притягнутим за вуха.  

Тому, говорячи про відродження Гетьманату як про історичне явище з позиції хронологічного проміжку в 105 літ, залишається тільки поборотися за це наше недавнє минуле, за його сенс та пам'ять. Ну, хоча б спробувати.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Помня Прошлое, Созидая Будущее, Жить Настоящим!

Помня Прошлое, Созидая Будущее, Жить Настоящим!

Традиция - Революция - Интеграция

Вы, Старшие, позвавшие меня на путь труда, примите мое умение и желание, примите мой труд и учите меня среди дня и среди ночи. Дайте мне руку помощи, ибо труден путь. Я пойду за вами!

Наши корни
: Белое Дело (РОВС / РОА - НТС / ВСХСОН), Интегральный национализм (УВО / УПА - ОУН / УНСО), Фалангизм (FET y de las JONS / FN), Консервативная революция (AF / MSI / AN / ELP / PyL)
Наше сегодня: Солидаризм - Традиционализм - Национальная Революция
Наше будущее: Археократия - Энархизм - Интеграция
Восточная Фаланга - независимая исследовательская и консалтинговая группа, целью которой является изучение философии, геополитики, политологии, этнологии, религиоведения, искусства и литературы на принципах философии традиционализма. Исследования осуществляются в границах закона, базируясь на принципах свободы слова, плюрализма мнений, права на свободный доступ к информации и на научной методологии. Сайт не размещает материалы пропаганды национальной или социальной вражды, экстремизма, радикализма, тоталитаризма, призывов к нарушению действующего законодательства. Все материалы представляются на дискуссионной основе.

Східна Фаланга
- незалежна дослідницька та консалтингова група, що ставить на меті студії філософії, геополітики, політології, етнології, релігієзнавства, мистецтва й літератури на базі філософії традиціоналізму. Дослідження здійснюються в рамках закону, базуючись на принципах свободи слова, плюралізму, права на вільний доступ до інформації та на науковій методології. Сайт не містить пропаганди національної чи суспільної ворожнечі, екстремізму, радикалізму, тоталітаризму, порушення діючого законодавства. Всі матеріали публікуються на дискусійній основі.

CC

Если не указано иного, материалы журнала публикуются по лицензии Creative Commons BY NC SA 3.0

Эта лицензия позволяет другим перерабатывать, исправлять и развивать произведение на некоммерческой основе, до тех пор пока они упоминают оригинальное авторство и лицензируют производные работы на аналогичных лицензионных условиях. Пользователи могут не только получать и распространять произведение на условиях, идентичных данной лицензии («by-nc-sa»), но и переводить, создавать иные производные работы, основанные на этом произведении. Все новые произведения, основанные на этом, будут иметь одни и те же лицензии, поэтому все производные работы также будут носить некоммерческий характер.