Помня Прошлое, Созидая Будущее, Жить Настоящим!

Помня Прошлое, Созидая Будущее, Жить Настоящим!

Традиция - Революция - Интеграция

Вы, Старшие, позвавшие меня на путь труда, примите мое умение и желание, примите мой труд и учите меня среди дня и среди ночи. Дайте мне руку помощи, ибо труден путь. Я пойду за вами!

Наши корни
: Белое Дело (РОВС / РОА - НТС / ВСХСОН), Интегральный национализм (УВО / УПА - ОУН / УНСО), Фалангизм (FET y de las JONS / FN), Консервативная революция (AF / MSI / AN / ELP / PyL)
Наше сегодня: Солидаризм - Традиционализм - Национальная Революция
Наше будущее: Археократия - Энархизм - Интеграция

5 мар. 2013 г.

Іван Пелипишак: Міф про ВВВ

Доволі часто доводиться зустрічати завзяті суперечки в Мордокнизі з приводу тих чи інших політичних уподобань та ідеологій, особливо гостро розвиваються теми історичного змісту, зокрема мілітарних сторінок нашої історії, як от визвольних чи загарбницьких воєн, революцій і т.ін. Останніми днями загострились суперечки з приводу ІІ світової війни, яку одні називають чомусь ВВВ. Насправді, якщо уважніше і скрупульозніше придивитись до цієї "бойні № 5" то побачимо що ніякого вітчизняного характеру ця війна не мала, як і зрештою усі інші війни, за виключенням дрібних селянських, рабських чи кріпацьких повстань. Друга ж світова була війною ідеологій, двох ворожих тоталітарних ідеологій, які сьогодні стали ідеологіями нон ґрата у всьому світі, хоча, насправді нічого ворожого людству та людяності у цих -ізмах не було.

На мою думку не варто клеймити ідеології, так чи інакше нічого поганого немає ні в національному соціалізмі ані в іінтернаціональному, інша справа, що два тирани спотворили ці ідеології до крайнього збоченства. Взагалі, невідємною частиною соціалізму (для кого він не призначався б) мусить бути демократизм а не тоталітаризм, націонал-демократія, або всезагальна толерантність для інтернаціоналістів, а не тиранія і диктатура.
Стосовно ідеології, то слід зауважити, що соціалізм на сьогоднішній день, мабуть, найдосконаліша форма існування нації, тільки не слід поняття нації ототожнювати з етносом, оскільки у світі немає етнічно монолітних націй і ті пошуки заповітного арійства які влаштував Гітлер за часів ІІ світової інакше аніж бурним божевіллям назвати важко. Не менш абсурдною єресю виглядало те, що називали інтернаціональним або совіцьким соціалізмом. Якщо у першому випадку (НСДАП) соціалізм (хоча б для однієї нації) був присутнім, то у випадку совка ним і не пахло, адже там панували феодальні порядки, які уживались із примітивним та вкрай звірським державним монополістичним капіталізмом. Усе це було заправлено убогістю народу та новою псевдорелігією - марксизмом-ленінізмом зі всіма необхідними для релігії атрибутами.

Радянська влада була просякнута таким собі клерикалізмом, роль церкви (партії) у житті людини була вирішальною і поширювалась на всі сфери суспільного життя. Із раннього дитинства нас привчали до ідолопоклонства: нам насаджували нові догматичні принципи, заставляли носити нову релігійну атрибутику (лисоголові значки, червоні гайштуки...), вірити в непогрішимість партії та її вождів і безмовно коритись їх волі. Ця хрєнь так вгризлась в уми старшого покоління, що вони й сьогодні свято вірять у цю маячню, особливо урбанізоване населення, яке не мало жодного звязку з традицією і неофіційною культурою.

Однією з важливих ланок совкового клерикалізму був міф про Велику Вітчизняну - постійні поклоніння невідомому солдату, "полеглим героям" панегірики "пабєдє" і все це під остогидло-наяложеним капеерессним соусом...фу ..ля. Цей міф не був оригінальним, як і зрештою всі інгші совковіря, його джерельною базою стала інша Вітчизняна війна, побудована на такій же москальській брехні. Неймовірна живучість та поширеність цих міфів обумовлювалась тим, що вони (як 1812 так і ВВВ) побудовані на відомих принципах боротьби світла і пітьми, добра і зла, де Росія (росіяни) виступають захисниками істинної віри, богоборцями, а їх вороги втіленням одвічної пітьми (первородного гріха, тупо зла...). Іншою важливою ланкою віри у цей міф було те, що правду не можна було почути від учасників цієї бойні, бо усі сміливі були або на Соловках або в Аїді, а інші боялись будь що говорити про ті події. І якщо десь у глибоких карпатських селах можна було почути десь-не-десь правду про ті події, то у містах, де проживала половина мешканців держави - зась, усі боялись, що сусід може виявитись вірним стукачем органів безпеки, або діти у школі пропиз..ть. Так отримали міф у сучасній його формі зі всіма витікаючими, і допоки не вимре останній зомбі він буде присутній у нашому національному пантеончику.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Восточная Фаланга - независимая исследовательская и консалтинговая группа, целью которой является изучение философии, геополитики, политологии, этнологии, религиоведения, искусства и литературы на принципах философии традиционализма. Исследования осуществляются в границах закона, базируясь на принципах свободы слова, плюрализма мнений, права на свободный доступ к информации и на научной методологии. Сайт не размещает материалы пропаганды национальной или социальной вражды, экстремизма, радикализма, тоталитаризма, призывов к нарушению действующего законодательства. Все материалы представляются на дискуссионной основе.

Східна Фаланга
- незалежна дослідницька та консалтингова група, що ставить на меті студії філософії, геополітики, політології, етнології, релігієзнавства, мистецтва й літератури на базі філософії традиціоналізму. Дослідження здійснюються в рамках закону, базуючись на принципах свободи слова, плюралізму, права на вільний доступ до інформації та на науковій методології. Сайт не містить пропаганди національної чи суспільної ворожнечі, екстремізму, радикалізму, тоталітаризму, порушення діючого законодавства. Всі матеріали публікуються на дискусійній основі.

CC

Если не указано иного, материалы журнала публикуются по лицензии Creative Commons BY NC SA 3.0

Эта лицензия позволяет другим перерабатывать, исправлять и развивать произведение на некоммерческой основе, до тех пор пока они упоминают оригинальное авторство и лицензируют производные работы на аналогичных лицензионных условиях. Пользователи могут не только получать и распространять произведение на условиях, идентичных данной лицензии («by-nc-sa»), но и переводить, создавать иные производные работы, основанные на этом произведении. Все новые произведения, основанные на этом, будут иметь одни и те же лицензии, поэтому все производные работы также будут носить некоммерческий характер.

Mesoeurasia

Mesoeurasia
MESOEURASIA: портал этноантропологии, геокультуры и политософии www.mesoeurasia.org

How do you like our website?

>
Рейтинг@Mail.ru