Помня Прошлое, Созидая Будущее, Жить Настоящим!

Помня Прошлое, Созидая Будущее, Жить Настоящим!

Традиция - Революция - Интергация

Вы, Старшие, позвавшие меня на путь труда, примите мое умение и желание, примите мой труд и учите меня среди дня и среди ночи. Дайте мне руку помощи, ибо труден путь. Я пойду за вами!

Наши корни
: Белое Дело (РОВС / РОА - НТС / ВСХСОН), Интегральный национализм (УВО / УПА - ОУН / УНСО), Фалангизм (FET y de las JONS / FN), Консервативная революция (AF / MSI / AN / ELP / PyL)
Наше сегодня: Солидаризм - Традиционализм - Национальная Революция
Наше будущее: Археократия - Энархизм - Интеграция

3 мар. 2015 г.

Олена Семеняка: "Філософія Вальгалли" Ігоря Гаркавенка

Лекцію Ігоря Гаркавенка «Філософія Вальгалли» (28.02.2015) можна було б сміливо розбити як мінімум на три менші лекції й збирати овації після кожних 20 хв його виступу, тому, поки чекаємо на відео, додам і власний невеликий фотозвіт з кількома тезами з лекції (організатор – С14 та спільнота фанатів «Динамо Київ» «Родичі»).

1. Ставлення автора до війни не має нічого спільного зі знеціненням і неготовністю до миру й нічим не відрізняється від його ставлення до пір року. Навпаки, українці тільки зараз масово навчилися приймати неминуче (факт війни), тоді як весною, керуючись чимсь на зразок примітивних магічних вірувань, обрали президентом кондитера в надії на те, що після цього настане мир, почнеться відбудова країни після Майдану, все вирішиться саме собою (за наказом всемогутнього «цивілізованого Заходу»), а загроза війни розтане на горизонті (тоді як, скажімо, обрання президентом військового, націоналістичного й «безкомпромісного» Яроша обов’язково привело би до війни з Росією) – як бачимо, нашому північному сусіду все одно, «створюємо» ми «для нього» «картинку» чи ні й що думає про це Захід, який все ще не вийшов зі стадії обурення й навряд чи вийде.

2. «Філософія» Вальгалли вживається у сенсі певного «погляду на світ» та керівництва до дії.

3. Щоразу, коли ми чуємо про Вальгаллу, ми замислюємося про те, «де» це. Герої фільму «Вальгалла. Сага про вікінга» (Valhalla Rising) прямують в Америку, а чомусь опиняються у Вальгаллі. Просторове мислення й прагнення до експансії, реалізації внутрішнього імпульсу – характерна ознака цього світогляду.

4. Монотеїстичні релігії (іслам, християнство, іудаїзм) узурпують історію, відмовляючи в історичній екзистенції «циклічним» язичницьким культурам. Насправді ж вони бояться історії, сприймаючи її як несправедливість і муку й прагнучи до її завершення. Сучасний секуляризований та пацифістський світ в спотвореному вигляді перейняв цю логіку, повстаючи проти самого феномену війни і розуміючи будь-яку битву як «останню битву» проти війни й «сил зла». Цю логіку символізує зірка Давида, на відміну від свастики, яка виражає впевненість у нескінченності війни й історії в тому чи іншому вигляді. Більше того, давні прибічники «філософії Вальгалли» настільки любили історію, що екстраполювали її і в потойбічний світ – воїни у Вальгаллі переживають війну знову і знову, проводячи час за столом і в бійках між собою. Життя - це не страждання, й міф про Одіна, який приносить сам себе в жертву собі самому, аби пізнати руни, розриває монотеїстичний зв'язок між болем і гріховністю.





5. Подібне світосприйняття означає взаємодію з долею чи фатумом як з чимсь персональним, що має характер і темперамент і з чим можна боротись, пізнавши цей характер, що Ігор Гаркавенко роз’яснив на власному екзистенційному досвіді, як і більшість інших своїх тез.

6. Воїни не вірять в Бога, вони «вірять» в свого вождя чи короля, а він – у перемогу, виражаючи максимум наступальної сили і прагнення до самообожнення. Вони ніколи не можуть бути «рабом» Бога, тільки молодшим братом. Та й сам вождь є не більш ніж першим з рівних, і навіть Одін ділить стіл з іншими воїнами на рівні з ними. Тому ідея Олександра Македонського запровадити ритуал проскінези – поклон до землі перед царем – після того, як він захопив Малу Азію, зустріла мовчазне нерозуміння з боку його соратників і так і не була реалізована.

7. В термінах двох древніх культів – поклоніння Матері-Землі і поклоніння Отцю-Небу – філософія Вальгалли представляє останній. Ті, хто поклонявся Землі, ставали на коліна, щоб виразити їй свою пошану; ті, хто поклонявся Небу, ставали у формі руни «Альгіз», вітаючи Небо розкинутими руками. Перші ховали мертвих у кургани, натякаючи на те, що колись Земля буде вагітна ними знову, другі спалювали полеглих на багатті, символізуючи чистоту антигравітаційної стихії, що підносить людину до неба. Тому найсильніші воїни, за переказами, харчувались молоком, а Одін у Вальгаллі взагалі нічого не їсть і тільки п’є вино. Сучасна геополітика, яка приділяє увагу розташуванню країн і похідним економічним факторам, є відголоском культу Матері-Землі, чужого героїчному началу і, зокрема, героям Небесної Сотні, які прийняли смерть тільки тому, що вирішили іти в наступ, як того вимагав їхній воїнський обов’язок, й тим самим розпочали новий героїчний цикл. Те, що здавалося важливим й принциповим тільки для українців, нині заторкнуло весь світ, й тепер ніхто не зможе опиратись змінам, викликаним героїчним чином Небесної Сотні.

8. Носії філософії Вальгалли не можуть й уявити епітафію життю у вигляді фрази «відмучився». Для них сенс життя в тому, як саме його проживаєш. Крім того, вони не задовольняються «наркотичним ефектом» від усвідомлення глибоких метафізичних істин, а відразу конвертують своє розуміння в дію. Це вічно юна культура, в якій героїчний світогляд досяг свого апофеозу.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Восточная Фаланга - независимая исследовательская и консалтинговая группа, целью которой является изучение философии, геополитики, политологии, этнологии, религиоведения, искусства и литературы на принципах философии традиционализма. Исследования осуществляются в границах закона, базируясь на принципах свободы слова, плюрализма мнений, права на свободный доступ к информации и на научной методологии. Сайт не размещает материалы пропаганды национальной или социальной вражды, экстремизма, радикализма, тоталитаризма, призывов к нарушению действующего законодательства. Все материалы представляются на дискуссионной основе.

Східна Фаланга
- незалежна дослідницька та консалтингова група, що ставить на меті студії філософії, геополітики, політології, етнології, релігієзнавства, мистецтва й літератури на базі філософії традиціоналізму. Дослідження здійснюються в рамках закону, базуючись на принципах свободи слова, плюралізму, права на вільний доступ до інформації та на науковій методології. Сайт не містить пропаганди національної чи суспільної ворожнечі, екстремізму, радикалізму, тоталітаризму, порушення діючого законодавства. Всі матеріали публікуються на дискусійній основі.

CC

Если не указано иного, материалы журнала публикуются по лицензии Creative Commons BY NC SA 3.0

Эта лицензия позволяет другим перерабатывать, исправлять и развивать произведение на некоммерческой основе, до тех пор пока они упоминают оригинальное авторство и лицензируют производные работы на аналогичных лицензионных условиях. Пользователи могут не только получать и распространять произведение на условиях, идентичных данной лицензии («by-nc-sa»), но и переводить, создавать иные производные работы, основанные на этом произведении. Все новые произведения, основанные на этом, будут иметь одни и те же лицензии, поэтому все производные работы также будут носить некоммерческий характер.

Mesoeurasia

Mesoeurasia
MESOEURASIA: портал этноантропологии, геокультуры и политософии www.mesoeurasia.org

How do you like our website?

>
Рейтинг@Mail.ru