Помня Прошлое, Созидая Будущее, Жить Настоящим!

Помня Прошлое, Созидая Будущее, Жить Настоящим!

Традиция - Революция - Интергация

Вы, Старшие, позвавшие меня на путь труда, примите мое умение и желание, примите мой труд и учите меня среди дня и среди ночи. Дайте мне руку помощи, ибо труден путь. Я пойду за вами!

Наши корни
: Белое Дело (РОВС / РОА - НТС / ВСХСОН), Интегральный национализм (УВО / УПА - ОУН / УНСО), Фалангизм (FET y de las JONS / FN), Консервативная революция (AF / MSI / AN / ELP / PyL)
Наше сегодня: Солидаризм - Традиционализм - Национальная Революция
Наше будущее: Археократия - Энархизм - Интеграция

10 янв. 2014 г.

Олександр Діанін-Хавард: Християни повинні жити з усвідомленням, що є переможцями!

Олександр ДІАНІН-ХАВАРД – автор системи та засновник Інституту морального лідерства. Народився і навчався в Парижі. Працював адвокатом у Стразбурзі і Хельсінкі. З 1994 року – читає лекції й проводить семінари в різних країнах. З 2007 року – живе й працює в Москві (викладає в російських університетах, проводить семінари для топ-менеджерів російських компаній). Автор книжок: «Моральне лідерство» (перекладена 15-ма мовами) і «Створений для величі». Римо-католик, член організації Католицької Церкви Opus Dei, де сімейне життя, професія та інші життєві обставини розглядаються як можливість єднання з Ісусом Христом.

Дізнавшись, що Олександр ДІАНІН-ХАВАРД приїхав читати лекцію в Міжнародний інститут менеджменту в Київ, RISU попросило гостя про окрему зустріч для інтерв’ю.

— Олександре, Ви народилися і виросли в Франції. З середини 90-х читаєте лекції і проводите семінари з лідерства в різних країнах. По суті, вже стали людиною світу. Скажіть: що послужило тому, що в 2007 році Ви відважилися переїхати жити в «путінську» Росію?

— Хороше питання. Бачите, у мене грузинська (по матері) і російська (по батькові) кров. Я вихований в любові до Грузії та Росії. Для нас було очевидно, що хоч живемо в Франції, проте ми не французи. Так, ми вдячні французькому народу, що серед нього могли залишитися собою. Однак знали, що коли в Грузії і Росії впаде комунізм, обов’язково повернемося.

У 1971 році помирав мій грузинський дідусь Арчіл. Його останні слова, сказані своїй доньці, моїй мамі, були: «Хочу, щоби ти повернулася на Батьківщину як тільки ми звільнимося від комуністичного ярма». І в 1992 році вона з батьком туди переїхали. До слова, мама завжди багато допомагала грузинському народу. В останні роки це стосувалося медицини та освіти. До речі, мама навіть померла на День незалежності Грузії – 26 травня два роки тому.
— А як Ваша мама, котра була замужем за росіянином, сприйняла те, що православна Росія напала на православну Грузію в 2008 році?

— Мої батьки – понад усім тим. Для них – кожна людина – цінність. Вони не мислили національною категорією, а людською. Вдома ми зрідка про політику говорили – жили позитивним мисленням. Тобто, не було почуття гіркоти, помсти... Ми вважали себе патріотами, але не націоналістами. Моя бабуся-француженка вийшла заміж за дідуся-грузина. Інші дідусь з бабусею – росіяни. (Вони – петербуржці, емігрували в 1920-х роках). У такій французько-грузинсько-російській атмосфері любові я жив. І було відчуття, що увесь світ (половина – так точно!) – тобі рідний! Але це не космополітизм. Ти відчуваєш, що можеш бути на 100% французом, грузином і росіянином. І що з кожного народу можеш взяти найкраще.

Я дуже вдячний Богу за таких батьків, рідню.

100 найбільш переможних битв УПА з Німецькими каральними військами

З літа 1942 року почалося масове створення відділів самооборони в населених пунктах, котрі ліквідували німецьку жандармерію, поліцію та захищали мирне населення від карателів. У вересні 1942 року Провід ОУН(Б) прийняв рішення про організацію більш мобільних збройних відділів, розмірами сотень для допомоги місцевим сільським боївкам (СКБ).

Протягом жовтня 1942 року першу сотню УПА організував референт Крайового проводу ОУН Сергій Качинський-Остап в Кивинському повіті на Берестейщині. У листопаді 1942 року другу сотню УПА організував поручник Іван Перегійняк (Кавбешко) поблизу Луцька. У грудні 1942 року організували сотні УПА: хорунжий Ярема в районі Колки-Степань, Ворон в Пустомитських лісах і Крук на Крем'янеччині, Тернопільщина. Усі сотні перейшли під безпосереднє командування поручника Василя Івахіва (Роса, Сонар, Сом). У грудні 1942 року усі сотні ОУН(Б) одержали назву: Українська Повстанська Армія (УПА).

У вересні 1942 року боївка ОУН(Б) під командуванням Сергія Качинського-Остап ліквідувала станицю жандармів у с.Піддубці, р-н Луцька.

Мы, Херувимов тайно собою являющие...

«Мы, Херувимов тайно собою являющие...» Не воображающие, не изображающие, а именно являющие. Херувим – ангел ведения...

(с) Епископ Олег Ведмеденко. "Духовный дневник"
http://www.vedmedenko.org/blog.php
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Восточная Фаланга - независимая исследовательская и консалтинговая группа, целью которой является изучение философии, геополитики, политологии, этнологии, религиоведения, искусства и литературы на принципах философии традиционализма. Исследования осуществляются в границах закона, базируясь на принципах свободы слова, плюрализма мнений, права на свободный доступ к информации и на научной методологии. Сайт не размещает материалы пропаганды национальной или социальной вражды, экстремизма, радикализма, тоталитаризма, призывов к нарушению действующего законодательства. Все материалы представляются на дискуссионной основе.

Східна Фаланга
- незалежна дослідницька та консалтингова група, що ставить на меті студії філософії, геополітики, політології, етнології, релігієзнавства, мистецтва й літератури на базі філософії традиціоналізму. Дослідження здійснюються в рамках закону, базуючись на принципах свободи слова, плюралізму, права на вільний доступ до інформації та на науковій методології. Сайт не містить пропаганди національної чи суспільної ворожнечі, екстремізму, радикалізму, тоталітаризму, порушення діючого законодавства. Всі матеріали публікуються на дискусійній основі.

CC

Если не указано иного, материалы журнала публикуются по лицензии Creative Commons BY NC SA 3.0

Эта лицензия позволяет другим перерабатывать, исправлять и развивать произведение на некоммерческой основе, до тех пор пока они упоминают оригинальное авторство и лицензируют производные работы на аналогичных лицензионных условиях. Пользователи могут не только получать и распространять произведение на условиях, идентичных данной лицензии («by-nc-sa»), но и переводить, создавать иные производные работы, основанные на этом произведении. Все новые произведения, основанные на этом, будут иметь одни и те же лицензии, поэтому все производные работы также будут носить некоммерческий характер.

Mesoeurasia

Mesoeurasia
MESOEURASIA: портал этноантропологии, геокультуры и политософии www.mesoeurasia.org

How do you like our website?

>
Рейтинг@Mail.ru