War in Ukraine



Up-to-date information on our Facebook page - https://www.facebook.com/Falangeoriental

Nuestros Principios del Nacional-Justisialismo Сristiano >>>

¡Una nación es lo mejor en que se convierte un pueblo!
¡El nacionalismo es la forma más elevada de patriotismo de un pueblo unido en un solo estado!
¡Nacionalismo es imposible sin justicia social!
¡La justicia social es imposible sin un nacionalismo cristiano!
¡Nuestra hermosa herencia y nuestro excelente futuro son las dos bases de nuestro presente constructivo!
¡La dignidad humana, los derechos humanos y la libertad humana solo son posibles en el estado nacional de justicia social!
¡La democracia es la participación de los ciudadanos en su destino común! ¡Y la capacidad de protegerla!
¡Por la libertad, la dignidad y la democracia!
¡Por el honor de la familia, el trabajo bendito y la patria sagrada!
¡Y que Dios, la Virgen María y todos los santos de la Iglesia cristiana nos ayuden en esto!
Jefe Supremo de la Falange Oriental de las Juntas Ofensivas Social Cristianos (FO de las J.O.S.C.)
***
Нация - это то лучшее, чем становится народ!
Национализм - это высшая форма патриотизма народа, объединенного в единое государство!
Невозможен национализм без социальной справедливости!
Социальная справедливость невозможна без христианского национализма!
Наше прекрасное наследие и наше превосходное будущее - две основы нашего конструктивного настоящего!
Человеческое достоинство, права человека и свобода человека возможны только в национальном государстве социальной справедливости!
Демократия - это соучастие граждан в своей общей судьбе! И способность её защищать!
За свободу, достоинство и демократию!
За честь семьи, благословенный труд и священное Отечество!
И да поможет нам в этом Бог, Дева Мария и все святые христианской церкви!
Верховный вождь Восточной Фаланги Хунт Социал-Христианского Наступления (FO of J.O.S.C.)

7 июн. 2014 г.

День Святої Трійці. П’ятдесятниця

Шановні друзі. Щиро вітаЄМО Вас з величним святом Днем Святої Трійці.Задумане щоб здійснилося, а саме головне щоб настав мир і не гинули наші люди.

День Святої Трійці. П’ятдесятниця

Свято Святої Тройці називається П'ятдесятницею тому, що зішестя Св. Духа на апостолів відбулося на п'ятдесятий день після Воскресіння Христового. Свято християнської П'ятдесятниці містить у собі подвійне торжество: і на славу Пресвятої Тройці, і на славу Пресвятого Духа, який видимо зійшов на апостолів і уклав новий вічний завіт Бога з людьми.Перший день П'ятдесятниці, тобто неділю, Церква присвячує переважно на славу Пресвятої Тройці; і цей день у народі називається Троїциним днем, а другий, тобто понеділок, – на славу Духа Святого, від чого називається Духовим днем.Святкування дня Святого Духа.Церква починає, як правило, вечірнім богослужінням у день Тройці. На цьому богослужінні з колінопреклонінням читаються благальні молитви Василія Великого, в яких ми сповідуємо гріхи наші перед Отцем Небесним і, ради великої жертви Сина Його, благаємо помилування; просимо також Господа Ісуса Христа дарувати нам Божественного Духа, на просвічення і зміцнення душ наших, і, нарешті, молимося за спочилих батьків і братів наших, щоб упокоїв їх Господь у місці світлому, квітучому і спокійному.

Народні Обряди

Взагалі, народні традиції святкування Зелених свят починаються з четверга, коли дівчата йдуть в ліс або на поля і там «завивають вінки на всі святки» співаючи при цьому відповідних пісень. Вінки плетуть з чебрецю, васильку, конвалії, незабудок, інколи вплітають і полинь. Після завивання вінків дівчата повертаються у село і обв’язують березу своїми вінками. В день Тройці, у неділю, дівчата йдуть до тієї самої берези, щоб відв’язувати вінки. Кожна дівчина розглядала свій вінок. Якщо він залишався свіжим, то значить доля її сім’ї буде щаслива, а якщо ж вінок стане зів’ялим, то сім'я буде нещаслива. В українських народних обрядах вінки, взагалі, є символом великої пошани, молодості, чистоти, незаплямованої краси. Також, якщо вінок сплетений з живих квітів, то за народною уявою це оборонна сила від злої напасті. Напередодні Зеленої неділі, у суботу, яка називається клечаною, хату, будинки, подвір’я прикрашали клечанням – зеленим гіллям дерев. Гілки встромляли в стріху, біля вікон, у ворота, за ікони. Підлогу в домі встеляли запашними травами: осокою, м’ятою, пижмою, любистком. На стіл накривали білу скатертину, ставили хліб, сіль, образ, за образом бузок і гвоздику. Після приготування хати, селяни вбирались у святковий одяг, сідали на лавки та чекали дзвону, після якого перехрестившись йшли до церкви.Також існував звичай, що після святкової літургії всі йшли хресним ходом святити криниці, а хто хотів і дім посвятити, то виносив на подвір’я стіл, накривав скатертиною, клав хліб та сіль.

Перша неділя після Зелених свят називається «Неділя Всіх Святих», коли церква, вшановує всіх угодників, невідомих за іменами. Увечері цього дня на цвинтарі горять тисячі свічок пам’ять про померлих. У понеділок після цього свята починається піст під назвою Петрівка, який триває аж до свята Св. Петра і Павла. А в четвер, випадає свято пресвятої Євхаристії, яке в народі називають свято «Божого тіла». Це свято переносять на неділю і в цей день освячують віночки з лікарських трав.

Ці традиції збереглися в деяких регіонах України і до сьогодні. В містах Зелені свята святкують менш обрядово. Християни ідуть до церкви, прикрашають будинки, під’їзди, машини, квартири, трамваї зеленим гіллям.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Помня Прошлое, Созидая Будущее, Жить Настоящим!

Помня Прошлое, Созидая Будущее, Жить Настоящим!

Традиция - Революция - Интеграция

Вы, Старшие, позвавшие меня на путь труда, примите мое умение и желание, примите мой труд и учите меня среди дня и среди ночи. Дайте мне руку помощи, ибо труден путь. Я пойду за вами!

Наши корни
: Белое Дело (РОВС / РОА - НТС / ВСХСОН), Интегральный национализм (УВО / УПА - ОУН / УНСО), Фалангизм (FET y de las JONS / FN), Консервативная революция (AF / MSI / AN / ELP / PyL)
Наше сегодня: Солидаризм - Традиционализм - Национальная Революция
Наше будущее: Археократия - Энархизм - Интеграция
Восточная Фаланга - независимая исследовательская и консалтинговая группа, целью которой является изучение философии, геополитики, политологии, этнологии, религиоведения, искусства и литературы на принципах философии традиционализма. Исследования осуществляются в границах закона, базируясь на принципах свободы слова, плюрализма мнений, права на свободный доступ к информации и на научной методологии. Сайт не размещает материалы пропаганды национальной или социальной вражды, экстремизма, радикализма, тоталитаризма, призывов к нарушению действующего законодательства. Все материалы представляются на дискуссионной основе.

Східна Фаланга
- незалежна дослідницька та консалтингова група, що ставить на меті студії філософії, геополітики, політології, етнології, релігієзнавства, мистецтва й літератури на базі філософії традиціоналізму. Дослідження здійснюються в рамках закону, базуючись на принципах свободи слова, плюралізму, права на вільний доступ до інформації та на науковій методології. Сайт не містить пропаганди національної чи суспільної ворожнечі, екстремізму, радикалізму, тоталітаризму, порушення діючого законодавства. Всі матеріали публікуються на дискусійній основі.

CC

Если не указано иного, материалы журнала публикуются по лицензии Creative Commons BY NC SA 3.0

Эта лицензия позволяет другим перерабатывать, исправлять и развивать произведение на некоммерческой основе, до тех пор пока они упоминают оригинальное авторство и лицензируют производные работы на аналогичных лицензионных условиях. Пользователи могут не только получать и распространять произведение на условиях, идентичных данной лицензии («by-nc-sa»), но и переводить, создавать иные производные работы, основанные на этом произведении. Все новые произведения, основанные на этом, будут иметь одни и те же лицензии, поэтому все производные работы также будут носить некоммерческий характер.