Помня Прошлое, Созидая Будущее, Жить Настоящим!

Помня Прошлое, Созидая Будущее, Жить Настоящим!

Традиция - Революция - Интергация

Вы, Старшие, позвавшие меня на путь труда, примите мое умение и желание, примите мой труд и учите меня среди дня и среди ночи. Дайте мне руку помощи, ибо труден путь. Я пойду за вами!

Наши корни
: Белое Дело (РОВС / РОА - НТС / ВСХСОН), Интегральный национализм (УВО / УПА - ОУН / УНСО), Фалангизм (FET y de las JONS / FN), Консервативная революция (AF / MSI / AN / ELP / PyL)
Наше сегодня: Солидаризм - Традиционализм - Национальная Революция
Наше будущее: Археократия - Энархизм - Интеграция

2 янв. 2014 г.

Костянтин Рахно: Пряники з картоплі

Подивився зняту в Росії мелодраму білоруського режисера Сергія Гіргеля "Пряники з картоплі" (2011). Доволі милий фільм, що насправді виглядає діягностичним для тих етнічних процесів, які відбуваються в Російській Федерації з російським етносом.

Віра (Ольга Фадєєва), що живе в селищі під великим містом, досягла успіху в бізнесі. Але вона не якась зарозуміла стерва, вона цілком добра і чуйна людиночка. Віра не заміжня, і всю свою любов вона віддає хлопчикові Єгорці, який живе на сусідній садибі. Його мама померла, і він живе з бабусею. Дівчина навіть вирішила допомогти їм із ремонтом і найняла працівника, славного показного хлопця Сашка (Олексія Осипова). Добродушний і чарівний, він поклав око на Віру і чудово подружився з хлопчиськом і бабусею. Звичайно, у Віри є бойфренд Вадим (Павло Южаков-Харланчук), її заступник, але вже чотири роки він ніяк не може зробити їй пропозиції. І тут сталося непередбачене: бабуся помирає, і хлопчик залишається зовсім один. Віра вирішує всиновити хлопчика, та бажання це, через особистий конфлікт із черствою чиновницею з соціальної служби, для Віри практично нездійсненне. Головною умовою усиновлення є наявність повної сім'ї. Єгора забирають у дитячий будинок. Перебуваючи на межі відчаю, Віра зважується на фіктивний шлюб. Ось тут-то і виходить на «перший план» Саша, якому не байдужа доля Єгорки, та й до Віри він же відчуває велику симпатію.

Здавалося б, усе просто. Це така собі версія "Кучерявої Сью". Якби не одне "але". Білявий робітник Саша є гастарбайтером із Білоруси, Віра - росіянкою, й у фільмі послідовно проводиться думка, що російські чоловіки здрібніли й виродилися, вони нездатні самостійно приймати рішення, годувати родину, піклуватися про когось, є жіночними, м'якими й безхребетними. Таким, наприклад, виглядає росіянин Вадим, який заради посади гріє ліжко своєї начальниці й суто по-жіночому чекає, доки та зробить йому пропозицію руки й серця. Сам він на таке просто неспроможний. Його подарунок на побаченні - магнітик на холодильник. Навіть різкі формулювання Віри його лякають і ображають, Вадим ламається й комизиться. Підприємці й промисловці ж виглядають як обрюзглі жирні тюхтії вже далеко не середнього віку. Й думки Віри про те, що російські чоловіки перевелися й утратили здатність до рішучих дій і чоловічих вчинків, відверто підтверджує літній селищний дільничий дядя Коля (Євгеній Ганелін) - старий парубок, який колись невдало сватався до Віриної мами, такої ж сильної й рішучої.

Роботящий, мужній і освічений арійський красень Саша, що не боїться діяти й відчувати справжні почуття, приходить заробітчанином, а стає господарем дому. Мускулястий уродженець білоруського села, поряд із яким Віра зможе нарешті відчути себе жінкою, яку кохають і про яку піклуються, є повною протилежністю слабковольним російським чоловікам, і підтекст тут простий: росіяни як етнос нестримно старіють, вироджуються й розкладаються, вони стрімко втрачають ту пасіонарність, про яку так багато базікали їхні ідеольоги. Опору не буде. Їхня земля, багатства й їхні найкрасивіші жінки дістануться сусіднім молодим і хижим етносам, у тому числі білорусам. Гаслом цього націоналістичного фільму мало б стати "Білоруси отримують усе!" Єгорчина бабуся з теплотою згадує свого співучого чоловіка-білоруса, значить, білявий Єгорка - теж на чверть білорус. Недарма "пряники з картоплі", що винесені в назву стрічки, - це, звичайно ж, знамениті білоруські драники, етнокультурний символ. Який відтепер їдять у Віриному домі.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Восточная Фаланга - независимая исследовательская и консалтинговая группа, целью которой является изучение философии, геополитики, политологии, этнологии, религиоведения, искусства и литературы на принципах философии традиционализма. Исследования осуществляются в границах закона, базируясь на принципах свободы слова, плюрализма мнений, права на свободный доступ к информации и на научной методологии. Сайт не размещает материалы пропаганды национальной или социальной вражды, экстремизма, радикализма, тоталитаризма, призывов к нарушению действующего законодательства. Все материалы представляются на дискуссионной основе.

Східна Фаланга
- незалежна дослідницька та консалтингова група, що ставить на меті студії філософії, геополітики, політології, етнології, релігієзнавства, мистецтва й літератури на базі філософії традиціоналізму. Дослідження здійснюються в рамках закону, базуючись на принципах свободи слова, плюралізму, права на вільний доступ до інформації та на науковій методології. Сайт не містить пропаганди національної чи суспільної ворожнечі, екстремізму, радикалізму, тоталітаризму, порушення діючого законодавства. Всі матеріали публікуються на дискусійній основі.

CC

Если не указано иного, материалы журнала публикуются по лицензии Creative Commons BY NC SA 3.0

Эта лицензия позволяет другим перерабатывать, исправлять и развивать произведение на некоммерческой основе, до тех пор пока они упоминают оригинальное авторство и лицензируют производные работы на аналогичных лицензионных условиях. Пользователи могут не только получать и распространять произведение на условиях, идентичных данной лицензии («by-nc-sa»), но и переводить, создавать иные производные работы, основанные на этом произведении. Все новые произведения, основанные на этом, будут иметь одни и те же лицензии, поэтому все производные работы также будут носить некоммерческий характер.

Mesoeurasia

Mesoeurasia
MESOEURASIA: портал этноантропологии, геокультуры и политософии www.mesoeurasia.org

How do you like our website?

>
Рейтинг@Mail.ru