Помня Прошлое, Созидая Будущее, Жить Настоящим!

Помня Прошлое, Созидая Будущее, Жить Настоящим!

Традиция - Революция - Интергация

Вы, Старшие, позвавшие меня на путь труда, примите мое умение и желание, примите мой труд и учите меня среди дня и среди ночи. Дайте мне руку помощи, ибо труден путь. Я пойду за вами!

Наши корни
: Белое Дело (РОВС / РОА - НТС / ВСХСОН), Интегральный национализм (УВО / УПА - ОУН / УНСО), Фалангизм (FET y de las JONS / FN), Консервативная революция (AF / MSI / AN / ELP / PyL)
Наше сегодня: Солидаризм - Традиционализм - Национальная Революция
Наше будущее: Археократия - Энархизм - Интеграция

1 янв. 2013 г.

Ігор Мосійчук: Мій Бандера

1 січня 1909 р. народився лідер Революційної фракції ОУН Степан Бандера (1909-1959)

1 січня. Новий 2013 рік. Медична частина Березанської виправної колонії. Вязні святкують Новий рік. Дивляться попсові концерти і дибільні американські різдвяні комедії по телевізору. Поїдають тортики та іншу смакоту передану рідними. Я не дивлюся телевізора. Бережу свій мозок. Я лежу на нарі і перечитую Макіавелі. Час від часу я відриваюсь від книги і мій погляд зупиняеться на маленькому портретику Степана Андрійовича Бандери, що стоїть на тумбочці поруч з моєю нарою. Сьогодні виконується 104 роки від дня його народження.

Цей портретик Бандери дружина передала мені випадково. В перші дні після арешту передаючи мені одяг дружина перебуваючи в шоковому стані не перевіряла кишені. І одного разу з кишені джинсів я й витягнув цей портрет. Напередодні арешту один з колег по роботі привіз мені його в якості сувеніра зі Львова де перебував у відряджені. Тоді я поклав його до кишені і ось він зі мною в тюрьмі. Стоїть чи висить цей портрет Бандери на найвиднішому місці в камері де мене утримують. І так було завжди. Портрет Бандери подорожуе зі мною з камери в камеру. З СІЗО СБУ до Лукянівського СІЗО і далі в підвал Березанської колонії.
Вязні з цікавістю ставляться до постаті Степана Андрійовича і мені десятки разів доводилось переповідати біографію Провідника. Наглядачі бояться Бандеру обходячи під час шмонів його портрет стороною.

Бути бандерівцем, націоналістом у вязниці не просто.
Треба відстоювати свої націоналістичні переконання. І інколи не тільки словом... Нещодавно один з вязнів кавказців почав обливати брудом націоналістів. Робив він це провокуючи до конфлікту одного з юних вязнів націоналістів. Робилось це публічно з метою опустити націоналіста перед співкамерниками. Реакція юнака націоналіста була по бандерівські миттєвою. Кавказець недорахувався декількох зубів а авторитет націоналістів у вязницях виріс у рази. Іншу історію розповів мені мій побратим Сполох. В одній з камер Лукянівського СІЗО він зустрів колишнього члена однієї з українських націоналістичних організацій. У вязниці він зрікся своїх переконань і в камері шестерив перед злодіями грузинами допомагаючи їм колоти наркотики. Тіло цього відступника було вкрито націоналістичними татуюваннями. І чесно кажучи в мене виникло бажання при зустрічі викремсати ножем ці татуювання. Зраду толерувати не можна. Саме Бандера своїм життєвим шляхом нас вчить як вчиняти з ворогами та зрадниками.

Своєю мужньою поведінкою на Львівському та Варшавському процесах Степан Бандера дав особистий приклад як націоналіст мае себе поводити перед окупаційним судом. Він з мужністю сприйняв смертний вирок. Бандера продовжував боротьбу і в увязнені. Його не зламали ані польські, ані німецькі тюрми і концтабори. І саме тому Бандера був, є і завжди буде не тільки символом революційної боротьби а й прикладом незламності для всіх вязнів націоналістів.

Вдивляюсь в портрет Бандери і розумію, що все, що там загратами являється псевдоукраїнською державою і немае абсолютно ніякого відношення до Провідника. В цій псевдоукраїнській державі Бандера обовязково сидів би у вязниці. Його обовязково звинуватили б у тероризмі і створенні терористичної організації.

Особисто я задоволений, що окупаційний суд забрав у Бандери званя Герой України. Не місце Провіднику серед засух, табачніков та інших в більшості своїй аферистів та українофобів яким це звання наприсвоювали. Псевдоукраїнській державі герой Бандера не потрібен а для українців Бандера був, є і завжди буде Героєм і Провідником української Нації.

Сьогодні Хрещатиком на честь Бандери піде колона українців з смолоскипами. Душою я буду там але фізично залишусь тут за гратами. І поруч зі мною буде мій Бандера як приклад незламності, безкомпромісності і самовіданності в боротьбі за українську ідею. Знаю, що мій Бандера пройде зі мною до кінця всі випробування. Бо він у мене не тільки на портреті а в першу чергу в моєму сердці. СЛАВА УКРАЇНІ!

P.S. Цю статтю передав на свободу політвязень Ігор Мосійчу ще два тижні тому але дуже просив опублікувати її саме сьогодні.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Восточная Фаланга - независимая исследовательская и консалтинговая группа, целью которой является изучение философии, геополитики, политологии, этнологии, религиоведения, искусства и литературы на принципах философии традиционализма. Исследования осуществляются в границах закона, базируясь на принципах свободы слова, плюрализма мнений, права на свободный доступ к информации и на научной методологии. Сайт не размещает материалы пропаганды национальной или социальной вражды, экстремизма, радикализма, тоталитаризма, призывов к нарушению действующего законодательства. Все материалы представляются на дискуссионной основе.

Східна Фаланга
- незалежна дослідницька та консалтингова група, що ставить на меті студії філософії, геополітики, політології, етнології, релігієзнавства, мистецтва й літератури на базі філософії традиціоналізму. Дослідження здійснюються в рамках закону, базуючись на принципах свободи слова, плюралізму, права на вільний доступ до інформації та на науковій методології. Сайт не містить пропаганди національної чи суспільної ворожнечі, екстремізму, радикалізму, тоталітаризму, порушення діючого законодавства. Всі матеріали публікуються на дискусійній основі.

CC

Если не указано иного, материалы журнала публикуются по лицензии Creative Commons BY NC SA 3.0

Эта лицензия позволяет другим перерабатывать, исправлять и развивать произведение на некоммерческой основе, до тех пор пока они упоминают оригинальное авторство и лицензируют производные работы на аналогичных лицензионных условиях. Пользователи могут не только получать и распространять произведение на условиях, идентичных данной лицензии («by-nc-sa»), но и переводить, создавать иные производные работы, основанные на этом произведении. Все новые произведения, основанные на этом, будут иметь одни и те же лицензии, поэтому все производные работы также будут носить некоммерческий характер.

Mesoeurasia

Mesoeurasia
MESOEURASIA: портал этноантропологии, геокультуры и политософии www.mesoeurasia.org

How do you like our website?

>
Рейтинг@Mail.ru